Як стверджував Л. С. Виготський, «Особлива дитина – перш за все дитина» якій потрібна любов, розуміння та підтримка. І виховання таких дітей «має бути в сто разів ніжнішим, чуйнішим, дбайливішим.»
( В. Сухомлинський)
Саме така головна ідея впровадження інклюзивного навчання.
Інклюзивна освіта – система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та їхнього права навчатися за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами, зокрема дитини з особливостями психофізичного розвитку, в умовах загальноосвітнього закладу.
Інклюзивна освіта базується на таких принципах:
· Цінність дитини не залежить від її здібностей та досягнень
· Кожна дитина здатна відчувати і думати
· Кожна дитина має право на спілкування і на те, щоб бути почутим
· Усі діти потребують підтримки і дружби ровесників
· Різноманітність посилює всі сторони життя дитини
· Справжня освіта може здійснюватися тільки в контексті реальних взаємин
· Всі діти рівні, хоча всі діти різні
Дотримуючись таких принципів, використовуючи командний підхід до роботи, враховуючи всі особливості дитини, надаючи можливості спілкування з ровесниками – ось запорука успішної соціалізації дітей з особливими освітніми потребами.
Комментариев нет:
Отправить комментарий