четверг, 26 сентября 2019 г.

Про інклюзивну освіту та особливих дітей

Як стверджував  Л. С. Виготський, «Особлива дитина – перш за все дитина» якій потрібна любов, розуміння та підтримка. І виховання таких дітей «має бути в сто разів ніжнішим, чуйнішим, дбайливішим.» 
( В. Сухомлинський)
         Саме така головна ідея впровадження  інклюзивного навчання.
     Інклюзивна освіта – система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та їхнього права навчатися за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами, зокрема дитини з особливостями психофізичного розвитку, в умовах загальноосвітнього закладу.
Інклюзивна освіта базується на таких принципах:
·        Цінність дитини не залежить від  її здібностей  та досягнень
·        Кожна дитина здатна відчувати  і думати
·        Кожна дитина має право на спілкування  і на те, щоб бути почутим
·        Усі діти потребують підтримки  і дружби ровесників
·        Різноманітність посилює  всі  сторони  життя дитини
·        Справжня освіта може здійснюватися тільки в контексті реальних                 взаємин
·        Всі діти рівні, хоча всі діти різні
    Дотримуючись таких принципів, використовуючи командний підхід до роботи,  враховуючи всі особливості дитини, надаючи можливості спілкування з ровесниками  – ось запорука успішної соціалізації дітей з особливими освітніми потребами.

Комментариев нет:

Отправить комментарий